HELGEN

Det blev varken steakhouse eller biljard i helgen, utan istället blev det pizza och bio med josefin och angelica! Vi såg Wanderlust som kan varit den sämsta filmen någonsin. Om en stund ska jag till skolan för min sista lektion och imorgon är jag ledig!!

THE GROVE

Idag tog vi bussen än en gång till Beverly Hills. Vi strosade runt i shoppingcentret the grove, som var super mysigt!! Ikväll ska vi till ett steakhouse här i Santa Monica och efter det blir det förmodligen biljard...

LITE AV VARJE

Santa Monica beachnI limo påväg till hollywoodI limo påväg mot Hollywood
Mina roomies
Rodeo Drive

RODEO DRIVE

Efter skolan idag blev det en sväng till Beverly Hills och Rodeo Drive, och till sist cheesecake factory!

HOLLYWOOD BLVD

Igår åkte jag och josefin till downtown LA för att köpa skolmaterial. På vägen hem stannade vi vid hollywood blvd för att shoppa och äta lite. Vi gick på walk of fame och såg hollywood skylten. De höll även på att bygga upp utanför kodak theater för oscarsgalan som hålls där nästa vecka. Vi ska nog försöka bege oss dit då för att se om vi ser några kändisar!

SENASTE DAGARNA!


DELFINER

Idag när jag var på stranden såg jag massor av delfiner. Jag försöke ta kort på dom den det gick inte så bra för dom är så snabba och långt bort! Men om ni kollar nog på bilderna kan ni se dom! på bilden längst ner fick jag en delfin precis när den hoppar, till höger.

SUPPER CLUB

det här är en bild från när vi var ute i Hollywood förra helgen. Vi var på ett ställe som heter Supperclub som ligger på Hollywood boulevard (walk of fame) alltså samma gata som stjärnorna. Det hängde dansare i taket och pengar kastades ut över dansgolvet. Lil Jon var DJ och vi var på VIP och satt precis bredvid han, häftigt!

REDONDO BEACH

Igår åkte vi ner till redondo beach som ligger en timme nedanför santa monica, väldigt lugnt och fint område. Där åt vi på ett cafe som är känt från TV-serien OC. Häftigt att se det på riktigt!!! Vi åkte sedan vidare till IKEA för att köpa lite saker till lägenheten. På vägen hem åkte vi genom Downtown LA och såg bla Staples Center där de spelar alla stora basket och hockeymatcher.

URTH CAFFE

Idag var vi och åt på ett känt cafe som heter Urth Caffe som brukar vara rätt så kändistätt! Inte långt ifrån oss satt Michael Chiklis från bla fantastic four.

RSS 2.0