20120428

Nu har Anna äntligen kommit hit och vi har hunnit med en hel del. Massa shopping, pedikyr, god mat, pinkberry och bio. Idag har vi legat på stranden hela dagen och snart ska vi ut och äta. Imorgon tänkte jag ta med henne till Hollywood och visa runt lite där.

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna:

 

 


MIAMI


FAIRFAX

Efter en hel lördag innesittandes med läxor behövde jag hitta på något annat idag. Så jag drog mig till Hollywood och Fairfax flea market. En stor marknad som är öppen varje söndag.
Jag ska snart ladda upp lite bilder från Maimi med!

MIAMI


080412

Ännu en underbar dag! Vädret är helt super just nu. Därför blev det en dag vid poolen igen. Senare på kvällen åkte vi ner till stranden för lite picknick i solnedgången. Just nu håller vi på att packa för fullt, för om några timmar hoppar vi på planet till MIAMI!!!

 

 

 

 


En dag på stranden


Gårdagens

Igår hade jag en jätte bra dag!!! Efter skolan fick jag sms av Josefin att hon var sugen på glass så vi åkte ner till stranden och köpte varsin. Sedan bestämde vi oss att åka pariserhjulet som ligger på piren. Jättefin utsikt över santa monica. Och Josefin blev av med sin höjdskräck... Delvis iaf ;) efter det provade vi på corndogs, inget vidare alls! Friterad korv ungefär... Vid fem drog vi hem och satte oss ute på våran balkong och pratade tills solen gick ner. Kvällen bestod sedan av utgång för att fira josefin än en gång. Vi var på en ny klubb som vi inte har varit på innan. Hade riktigt roligt!!!


HAPPY B-DAY

Idag fyllde fina josefin år. Grattis igen! :) Det firade vi först med att smyga upp tidigt och sjunga och fixa frukost på sängen till henne. Lite senare på dagen åkte vi ner till stranden och åt på en jätte mysig restaurang. Det blev även en liten shoppingrunda och Italiensk glass i Solen!
Snodde lite bilder från Josefin

Muscle beach

Startade dagen med träning på stranden. Helt perfekt! Mycket roligare än att stå i ett gym. Därefter blev det en stund vid poolen. Nu ska jag ta tag i det sista plugget så jag inte behöver tänka på nåt under springbreak...


SPRING BREAK

Om 7 dagar befinner jag mig här igen!!! U N D E R B A R T

Midterm

Just nu händer det inte speciellt mycket därav inget roligt bloggande. Hela veckan har bestått av pluggande eftersom det är mycket nu innan springbreak. Men nu är det bara en vecka kvar i skolan sen är det springbreak och då åker vi till Miami!!


RSS 2.0