20120512

Har fått lite klagomål på dålig bloggande, men har helt enkelt inte haft tid! Så här kommer ett långt inlägg om den senaste veckan.
Jag har som vanligt snott lite bilder från Josefin och även från tilde!

Innan anna åkte hem hade vi in mysig dag på the grove med bio och shopping!
Vi firade också Ida och Patricia som fyllde år. Jätte rolig kväll mer beerpong och roliga människor! tyvärr var det cinco de mayo samma dag så det var så mycket folk ute på klubbarna att vi inte kom in, men vi hade roligt i alla fall!
I torsdags bestämmde jag och josefin oss för att följa med på fratparty till UCLA. Det var precis som i filmer där man går från hus till hus och festar! tyvärr hade vi lite problem att få in killarna som vanligt, så vi gick mest runt utanför. Sedan blev det efterfest hos våra vänner på barrington plaza!
Igår styrde jag och josefin upp lite bbq fest. Vi började vid poolen med grillspett och grillad banan med choklad. Super mysigt! sedan gick vi upp til våran lägenhet innan vi fortsatte till grannarna på Hawaiifest. SEnare på kvällen åkte vi till Hollywood för att gå på en skadinavisk fest. Det var modevisning och massa uppträdanden med bla Jennifer Åkerman, men det var ingen höjdare! Men vi hade som vanligt kul iaf! Kvällen avslutades på en pizzeria med den största pizzan jag någonsin sett...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sådärja!

2012-05-13 @ 15:56:56
Postat av: Anonym

UPPDATERA MERA!!

2012-05-17 @ 08:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0